JAKE VISION

COMMERCIALS

About Us

Z radością mierzymy się z najbardziej skomplikowanymi projektami.
Po prostu umiemy produkować. I lubimy.
Jake Vision Commercials to dom produkcyjny, który podejmie się pracy przy filmach reklamowych, produktowych, korporacyjnych, sesjach zdjęciowych, branded content czy reportażach.

Produkujemy

  • Spoty reklamowe
  • Reportaże
  • Video prezentacje
  • Video wizytówki
  • Filmy produktowe
  • Filmy
  • Making of
  • Filmy produktowe
  • Sesje foto
  • Animacje 2D i 3D

Z reklamowaniem produktów Jake Vision tak naprawdę ma doświadczenie od dekad. Jako jeden z pionierów kulinarnych programów telewizyjnych w Polsce (to my stworzyliśmy legendarny „Pascal: Po prostu gotuj”) pomagaliśmy w dotarciu do widzów wielu firmom i sponsorom.

Pomagaliśmy w lokowaniu produktów w ramach programów, które produkowaliśmy dla wielu stacji (m.in. nagradzane lokowanie parówek „Berlinki” w show „Must be the Music”) oraz przygotowywaliśmy dla nich programy dedykowane.

  • „Kulinarny świat wg Knorr” (z Pascalem Brodnickim)
  • „Tajemniczy składnik” (z Joanną Koroniewską)
  • „Doradca smaku” (serie z Michelem Moranem, Robertem Sową, Andrzejem Polanem)

Nasi dotychczasowi klienci i partnerzy to m.in. takie marki: Były to m.in.: takie marki jak Prymat, Knorr, Rama, Electrolux, Silit, Ambition, Kitchen Aid, Łaciate, Animex, Tymbark, Plush, Modivo czy eobuwie.


I jeszcze może kilka prostych faktów dla właściwej perspektywy, nie żebyśmy się przechwalali, ale… No dobra, trochę się przechwalamy. Bo jest czym. Ot, na przykład:

  • Potrafimy tworzyć najpopularniejsze programy w telewizji. Kilka tytułów wyprodukowanych przez Jake Vision, które były liderem oglądalności w grupie komercyjnej – „Milionerzy”, „Top Chef”, „Tajemnica zawodowa”, „Love Island. Wyspa miłości”
  • Wiemy jak błyskawicznie kręcić i przygotowywać do emisji skomplikowane produkcje, które widzowie chcą oglądać. I wracać do nich co sezon. Produkowany przez Jake Vision „Love Island. Wyspa miłości” (2 kolejne sezony w 2022 r.) kręcony, montowany i przygotowywany do emisji na bieżąco w Hiszpanii, no i emitowany przez Polsat sześć wieczorów w tygodniu zwykle jest liderem w grupie komercyjnej. Uparcie.
  • Wiemy jak produkować by widz chciał oglądać, a stacja mogła przy tym zamieszczać reklamy. Według raportu Wirtualnych Mediów wpływy reklamowe z czwartego sezonu „Love Island. Wyspa Miłości” dla Polsatu wyniosły 86,01 miliona.
  • Nie boimy się. Po prostu. Jeśli szukacie odważnej ekipy, która stanie naprzeciwko wyzwań to my (producenci „Magii nagości”, „Prince Charming”, ale i „Ninja Warrior Polska”). Jeśli szukacie odważnej ekipy, która zmierzy się z jakością premium to my (seriale „Motyw”, “Tajemnica zawodowa”, „The Office.pl”). Jeśli szukacie nowych twórców swoich reklam to my.