JAKE VISION

COMMERCIALS

Co Robimy

01. Co Robimy

Z radością mierzymy się z najbardziej skomplikowanymi projektami.
Po prostu umiemy produkować. I lubimy.

Jake Vision Commercials to dom produkcyjny, który podejmie się pracy przy filmach reklamowych, produktowych, korporacyjnych, sesjach zdjęciowych, branded content czy reportażach.

02. Produkujemy

Spoty reklamowe, reportaże, video prezentacje, video wizytówki, filmy produktowe, filmy making of, filmy produktowe, sesje foto, animacje 2D i 3D.

03. Nasze Portfolio

Z reklamowaniem produktów Jake Vision tak naprawdę ma doświadczenie od dekad. Jako jeden z pionierów kulinarnych programów telewizyjnych w Polsce (to my stworzyliśmy legendarny „Pascal: Po prostu gotuj”) pomagaliśmy w dotarciu do widzów wielu firmom i sponsorom.

Pomagaliśmy w lokowaniu produktów w ramach programów, które produkowaliśmy dla wielu stacji (m.in. nagradzane lokowanie parówek „Berlinki” w show „Must be the Music”) oraz przygotowywaliśmy dla nich programy dedykowane. Były to m.in.:

  • „Kulinarny świat wg Knorr” (z Pascalem Brodnickim)
  • „Tajemniczy składnik” (z Joanną Koroniewską)
  • „Doradca smaku” (serie z Michelem Moranem, Robertem Sową, Andrzejem Polanem)

Nasi dotychczasowi klienci i partnerzy to m.in. takie marki:


I jeszcze może kilka prostych faktów dla właściwej perspektywy, nie żebyśmy się przechwalali, ale… No dobra, trochę się przechwalamy. Bo jest czym. Ot, na przykład:

  • – Potrafimy tworzyć najpopularniejsze programy w telewizji. Kilka tytułów wyprodukowanych przez Jake Vision, które były liderem oglądalności w grupie komercyjnej – „Milionerzy”, „Top Chef”, „Tajemnica zawodowa”, „Love Island. Wyspa miłości”
  • – Wiemy jak błyskawicznie kręcić i przygotowywać do emisji skomplikowane produkcje, które widzowie chcą oglądać. I wracać do nich co sezon. Produkowany przez Jake Vision „Love Island. Wyspa miłości” (2 kolejne sezony w 2022 r.) kręcony, montowany i przygotowywany do emisji na bieżąco w Hiszpanii, no i emitowany przez Polsat sześć wieczorów w tygodniu zwykle jest liderem w grupie komercyjnej. Uparcie.
  • – Wiemy jak produkować by widz chciał oglądać, a stacja mogła przy tym zamieszczać reklamy. Według raportu Wirtualnych Mediów wpływy reklamowe z czwartego sezonu „Love Island. Wyspa Miłości” dla Polsatu wyniosły 86,01 miliona.
  • – Nie boimy się. Po prostu. Jeśli szukacie odważnej ekipy, która stanie naprzeciwko wyzwań to my (producenci „Magii nagości”, „Prince Charming”, ale i „Ninja Warrior Polska”). Jeśli szukacie odważnej ekipy, która zmierzy się z jakością premium to my (seriale „Motyw”, „Tajemnica zawodowa”, „The Office.pl”). Jeśli szukacie nowych twórców swoich reklam to my.